ŽELIŠ POVEĆATI PRODAJU I RADITI SAMO S NAJBOLJIM KUPCIMA?

Želiš bolju prodaju?

Želiš da kupci bolje reagiraju na tvoje objave, prodajne ponude i oglase?

Želiš što više raditi sa svojim idealnim klijentima koji cijene tvoj rad, s kojima ti je lako raditi i koji su spremni platiti adekvatnu cijenu ?

U kojoj god da si djelatnosti, prodaješ li proizvod ili uslugu – uspješna prodaja počinje detaljnim definiranjem avatara idealnog klijenta.

Iz iskustva znam da većina poduzetnika to ne napravi kako treba.
Čak i oni koji misle da ga imaju, kad prođu moju online edukaciju o kreiranju idealnih klijenata ili Akademiju “Izgradi uspješan biznis” u pravilu mi jave – “Ipak nisam imala idealnog klijenta definirano kako treba. Sad mi je jasno zašto je prodaja bila kakva je bila.”
Tko prizna, pola mu se prašta 🙂

Prodaja je vještina koju možeš naučiti( čak i ako u ovom trenutku stvarno ne voliš prodaju), ali trebaš krenuti od početka, od definiranja svog idealnog klijenta.

Na jednostavan način postigni da tvoji idealni kupci izaberu baš tebe i povećaj prodaju.

Želiš povećati prodaju i vidljivost, istaknuti se na tržištu i uvijek imati ideje za stvaranje kvalitetnog sadržaja koji “dira u žicu”? 

Uz jasne upute i primjere, to te korak po korak učim u online edukaciji  “KAKO IZRADITI AVATAR IDEALNOG KLIJENTA I POVEĆATI PRODAJU?” 

Ovo su rezultati koji uz ovu edukaciju možeš stvoriti u vrlo kratko vrijeme:

  • Znat ćeš svog idealnog klijenta tako detaljno da će i on/a misliti da mu “čitaš misli
  • Znat ćeš koji su im glavni emotivni trigeri i želje/potrebe, zbog čega ćeš znati točno kakav sadržaj u marketingu moraš stvarati, a da potiče prodaju.
  • Zbog toga što stvaraš sadržaj koji im treba i pomaže, tvoji idealni klijenti će se s tobom više povezivati, stvarati povjerenje u tebe i češće će te birati.
  • Sve ćeš više raditi s najboljim kupcima koji su spremni platiti adekvatnu cijenu (a manje s onima koji te ne poštuju i stalno žicaju popuste)
  • Imat ćeš sjajne temelje za stvaranje efikasnog sustava prodaje uz kojeg možeš graditi svoj uspješan biznis, a tvoji klijenti će kroz tvoj proizvod ili uslugu dobiti točno ono što su trebali, riješit će svoj problem, želju ili potrebu. 
Nije li ovo win-win situacija za sve? 🙂
 

"Sad kad sam prošla ovu edukaciju znam da moj idealni kupac nije "svatko" već "netko" koga sam ja osvijestila da želim, čije potrebe, želje čak i strahove baš ja pomažem rješavati. Na taj način, sada više nije teško objavljivati, pisati, kreirati...kad znaš točno kome se obraćaš! I što je najbolje znaš da će te taj tvoj idealni klijent stvarno čuti i razumijeti, neće preskočiti tvoju objavu jer zna da je namjenjena baš za njega 🙂 Ovu edukaciju preporučam svima onima koji se "bore" s objavama, nisu sigurni što da pišu, a  da ih njihovi idealni klijenti čuju i razumiju. Dobit ćete alate i znanje kako shvatiti vašeg idealnog klijenta, kako mu pomoći i kako s njim komunicirati."

Ana Cvitić
Moj Papir

Sadržaj edukacije “Kako definirati avatar idealnog klijenta i povećati prodaju”

  • 3 sata video lekcija i e-knjigu s radnim listićima (58 str.)
  • Kako povećati prodaju?
  • Što je niša i kako definirati svoju nišu?
  • Što je avatar idealnog klijenta i zašto ga moraš imati detaljno razrađenog ako želiš imati uspješan i profitabilan biznis?
  • Nije li svaki klijent dobar klijent? (i zašto ne)
  • 10 najčešćih grešaka i zabluda u izradi avatara idealnih klijenata.
  • Kako izraditi avatar idealnog klijenta (vodič uz pitanja za B2B i B2C avatar)
  • Kako fokus na idealnog klijenta aktivno koristiti za stvaranje marketinškog sadržaja (objava, videa, blogova…) na koji kupci reagiraju i za povećanje prodaje? 

+ na POKLON dobivaš e-knjigu “Kako definirati adekvatnu cijenu” koja će ti pomoći da prestaneš raditi za kikiriki i pozicioniraš se na tržištu tamo gdje želiš i zaslužuješ biti. 

CIJENA EDUKACIJE: 750 kn (99,54 €)

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK

AKO ŽELIŠ USPJEŠNU PRODAJU NEKE STEPENICE NE MOŽEŠ PRESKAKATI.

Ali prečaca ipak ima, a jedan od njih su i moji alati, primjeri i radni listići koji će ti pomoći da svoje rezultate postigneš brže i s puno manje grešaka, bacanja novaca i truda.

"Značajno sam unaprijedila komunikaciju na društvenim mrežama i bolje se pozicionirala idealnim klijenticama. Presložila sam usluge i već nakon kratkog vremena prodaja je znatno porasla."
Suzana Kolarić​
Hipnoterapeut, Amigdala​

Ako predugo čekaš i ništa ne poduzimaš, mali izazovi mogu prerasti u velike probleme.

U nedostatak klijenata. Nedostatak prodaje. Sumnju u vlastiti rad i sposobnosti. Strah da ćeš možda morati zatvoriti biznis i zaposliti se negdje drugdje.  Bespomoćnost i očaj jer znaš da dobro radiš svoj posao i da zaslužuješ prodavati bolje, ali rezultati i dalje nisu dobri.

DOSTA JE STAGNIRANJA.

Vrijeme je da tvoja prodaja raste – SADA I ODMAH.

Draga Marina, moram ti se zahvaliti. Sad nam svaka moja objava donese nam najmanje jednog klijenta. Pravog klijenta kakvog smo oduvijek željeli. Zar to nije san svakog poduzeća? HVALA TI OD SRCA!

Ana Stojanović
Royal Gym Split

BUDI ISKRENA PREMA SEBI

Koliko vremena, truda i novaca gubiš zbog stagnacije i učenja na svojim greškama?

Koliko tvojih potencijalnih klijenata zbog toga gubi mogućnost da im ti svojim proizvodom ili uslugom riješiš problem, olakšaš ili stvoriš vrijednost?

Ne bi li htjela da te netko korak po korak, uz pomoć pitanja i primjera UBRZANO vodi do tvog cilja?

Vrijeme je da si olakšaš i da ubrzaš svoj uspjeh.

Spremna za akciju?

PONOVIMO ŠTO SVE DOBIVAŠ U OVOJ POSEBNOJ PONUDI:

1. Video edukacija i e-knjiga: “Kako izraditi avatar idealnog klijenta i povećati prodaju?”

Saznat ćeš što je niša i kako definirati svoju nišu, što je avatar idealnog klijenta i zašto ga moraš imati detaljno razrađenog ako želiš imati uspješan i profitabilan biznis, je li svaki klijent dobar klijent (i zašto ne), 10 najčešćih grešaka i zabluda u izradi avatara idealnih klijenata, kako izraditi avatar idealnog klijenta (vodič uz pitanja za B2B i B2C avatar) i kako fokus na idealnog klijenta aktivno koristiti za stvaranje marketinškog sadržaja (objava, videa, blogova…) na koji kupci reagiraju i za povećanje prodaje. Edukacija će ti “otvoriti oči” i biti ti neprocijenjiva ako posluješ i želiš povećati prodaju, ali je i ključna na samom početku razvoja biznisa.
Do svojih rezultata ideš korak po korak kroz video lekcije, e-knjigu s radnim listićima, primjere razrađenih idealnih klijenata i konkretna pitanja koja će ti pomoći da i ti svog razradiš kako treba i počneš poslovati uspješnije.

(Redovna cijena: 750 kuna)

2. E-knjiga/vodič “Kako definirati adekvatnu cijenu?”

Želiš imati adekvatnu cijenu proizvoda/usluga? Frustrira kad se u svoj posao daješ 100%, a i dalje radiš za kikiriki, zar ne?
Ovaj vodič (28 str) pomoći će ti da izračunaš adekvatnu cijenu, da razumiješ vrijednost svog rada kao i da se pozicioniraš tamo gdje na tržištu želiš i zaslužuješ biti.

(Vrijednost 250 kuna, nije dostupno u redovnoj ponudi)

Vrijednost svih edukacija u paketu: 1000 kn. 

Svi rezultati koje možeš za svoj biznis stvoriti koristeći edukacije iz ovog paketa: neprocjenjivo.

U biznisu neke stvari možemo ignorirati jer nisu prioritet, ali prodaja nije jedna od njih.

Ako nemaš klijenata, nemaš prodaje. Ako nemaš dovoljno prodaje, nemaš dovoljno profita. Ako nemaš profita, uskoro nećeš imati ni biznis.

Uspješna prodaja počinje detaljnim definiranjem avatara idealnog klijenta. Makni se sama sebi s puta, prestani slušati unutarnjeg sabotera koji ti govori da će se “stvari posložiti same od sebe s vremenom” (jer se neće) i kreni stvarati svoj uspješan biznis.

Što će se desiti ako ne definiraš svog idealnog klijenta kako treba?

I dalje ćeš se obraćati svima, a neće te čuti nitko.

Jer ne razumiješ potrebe, probleme i želje svojih kupaca, propustit ćeš priliku pozicionirati se na tržištu kao biznis/stručnjak koji ima rješenje koje trebaju. 

I dalje ćeš gubiti brdo vremena i razbijati glavu oko toga što i kako da pišeš za društvene mreže/web.

Propustit ćeš priliku da s lakoćom stvaraš sadržaj koje će kupci s oduševljenjem dočekati.

Propustiš ćeš priliku da se povežeš sa svojim najboljim klijentima i nastaviti raditi s onima koji ti piju krv na slamku.

I dalje ćeš se truditi, previše raditi, a premalo prodavati. 

Nisi krenula u biznis da bi radila previše, a zarađivala premalo, zar ne?

 

Zamisli kakve sve rezultate možeš stvoriti ako dobiveno znanje, savjete, upute i prečace staviš u primjenu u svom biznisu? Pročitaj kakve su rezultate postigle moje klijentice koje su ovu edukaciju već primijenile?

"U svom radu slala sam stotine dopisa i ponuda bez ikakvog odgovora, što me stvarno frustriralo. Teško sam dopirala do budućih partnera jer, sada to znam, obraćala sam se "ne znam ni sama kome". Smatrala sam da drugi nisu zainteresirani, da ne znaju prepoznati vrijednost mojih usluga, itd. Iako u svojim projektima "palim milijune lampica" ona PRAVA se upalila doslovno preko noći nakon Marinine edukacije o idealnom klijentu. Edukacija mi je pomogla da shvatim i napravim svojeg idealnog klijenta, ali i da uspješnije vodim prodajne razgovore. Sada sam od 5 poslanih dopisa u kojima se obraćam svom idealnom klijentu realizirala čak 3 nova projekta. Smatram da bi svatko tko se bavi bilo kojim oblikom poduzetništva trebao što prije naučiti važnost kreiranja idealnog klijenta. Iz mojeg iskustva benefiti su mnogobrojni: uspješnija prodaja, kvalitetne suradnje, ušteda vremena i novca, dakle, sve ono što si kao poduzetnici i želimo ostvariti. "
Ana Bertić
Time4Tales d.o.o.

NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Hoće li ova edukacija koristiti za moju djelatnost?
DA, apsolutno. Moje klijentice su iz različitih djelatnosti, prodaju i usluge i proizvode, i kupcima i biznisima i mogu ti potvrditi da one koje koriste navedene alate i strategije, itekako postižu svoje rezultate. Detaljno definirano idealnog klijenta donijet će ti mnoge AHA trenutke i otvoriti oči za to kako im se trebaš obraćati u marketinškim aktivnostima da bi te oni čuli.

Je li ova edukacija za mene ako već imam svoj biznis?
Naravno. Bez adekvatno definiranog idealnog klijenta, a onda i adekvatne cijene – radit ćeš više, napornije i manje profitabilno nego što bi mogla. A to ne želiš, zar ne? Slaba prodaja prije ili poslije natjerat će te da temu idealnog kupca odradiš kako treba.

Moram li nešto instalirati?
Ne trebaš. Po uplati ćeš dobiti pristup edukacijskoj platformi i odmah možeš koristiti edukacije. 

Hoće li stvarno funkcionirati?
Ja garantiram da s tobom dijelim alate i strategije koje provjereno funkcioniraju.

Odgovorno tvrdim da moje (online) edukacije nisu samo “trla baba lan” već ti mogu pomoći da stvoriš ozbiljne rezultate.

Ako ćeš ih napraviti kako treba, stvorit ćeš svoju jasnoću, viziju, strategiju i rezultate. Ako će ti samo stajati u mapi na računalu, a ti ćeš čekati da se  znanje i metodologija nekim čudom prelije u tvoju glavu bez da pogledaš lekcije i riješiš zadatke, onda ti neće donijeti napredak.

Koliko dugo mogu koristiti edukacije?
Pismene materijale,  e-knjigu/radne listiće odmah možeš skinuti na svoje računalo i koristiš zauvijek. 

Video edukaciju: godinu dana od trenutka pristupa edukaciji.

Gle, razmišljaj o tome kako ćeš ih čim prije napraviti i povećati prodaju, neka ova investicija u tvoj biznis budu najbolje potrošen novac ikad.

Kada je mogu početi koristiti?
Odmah po vidljivoj uplati. Gledaš ih koliko god puta želiš, u vrijeme kad tebi odgovara i u svom tempu. Svaki put kad si spremna za korak dalje, logirat ćeš se na edukaciju i ja te tamo spremno čekam da te korak po korak vodim prema novoj razini tvog uspješnog poslovanja. Aladin je imao svog duha u boci, a ti imaš mene na online platformi koja ti korak po korak i uz primjere pomažem da dođeš do svojih rezultata.

Kakvo plaćanje je omogućeno?
Uz transakcijsko plaćanje uplatom na račun (koristeći podatke koje ćeš odmah dobiti na e-mail nakon narudžbe), novost je što možeš ODMAH platiti karticom koju god banku imaš, a ako koristiš PBZ možeš platiti ratama (do 3). 

"Iako sam zadovoljna svojim poslovanjem, nakon odrađenih edukacija definitivno imam bolju i jasniju sliku onog na što se moram fokusirati i što moram korak po korak napraviti, npr: zašto na poseban način tražiti recenzije, zašto postavljaš točno takvu cijenu i slično. Zbog toga si mirniji u glavi, zadovoljniji, ne brzaš i sve odrađuješ po planu koji je najbolji za tebe, nije ti žao niti nekad reći "ne". Definitivno preporučam svima koji još nisu sigurni trebaju li nešto takvo - vjerujte mi da trebate. Još jednom ću ponoviti da vrijedi puno više od plaćene cijene."
Lucija Maglica
Spletna telovadnica, Slovenija
Moje ime je Marina Kolar. Pomažem poduzetnicama i ambicioznim pojedinkama da izgrade uspješan, smislen i profitabilan biznis i brend. Osnivačica sam i voditeljica Akademije “Izgradi uspješan biznis”. Obožavam prodaju i brendiranje (živa istina), knjige i putovanja.
Do sad sam pomogla stotinama poduzetnika/ca da vrate motivaciju, izbistre i ostvare svoje ciljeve, izgrade snažan brend, povećaju prodaju i vidljivost i uspješno transformiraju svoje biznise (i sebe).
Predajem brendiranje na učilištima, pišem o strategijama izgradnje uspješnog biznisa za Časopis Poduzetnik, bila sam suradnica u emisiji za poduzetnike NOVA TV “Startaj Hrvatska” za područje prodaje i brendiranja, predavačica sam na mnogim konferencijama (poput “Superprodavač” Poslovnog savjetnika.)
Konektom sam stvorila svoj uspješan biznis i svoju poslovnu, životnu i financijsku slobodu, a sada je red za tvoj level-up.

Marina Kolar & Konekta

NOVO: Brzo plaćanje Scan&pay i plaćanje karticom, a za PBZ kartice moguće plaćanje do 3 rate.

Copyright 2022 © Marina Kolar & Konekta